Het begon allemaal met jeans. In 1981 richtte Marcianos een klein denimbedrijf op in Californië, dat is uitgegroeid tot een van de grootste en meest succesvolle modemerken ter wereld.

Guess Watches lanceerde zijn eerste collectie in 1983 met een lijn heren- en damesmodehorloges. In overeenstemming met het imago van Guess, spreken de steeds evoluerende horloges jonge, modegedreven consumenten over de hele wereld aan. Constante aandacht voor nieuwe ideeën en een geavanceerd ontwerp houden het merk relevant voor de trends van vandaag. Guess Horloges bieden een breed scala aan stijlen en kleuren voor zowel mannen als vrouwen. Uurwerken voor dames hebben stijlen die variëren van trendy-casual tot verfijnd-chic. De collectie voor mannen omvat het beste van mannelijk ontwerp, materialen en technologie. De klant van Guess Watch is jong, sexy, avontuurlijk en neemt de horloges op als onderdeel van de bijbehorende garderobe.

Tegenwoordig is Guess een van de meest erkende merken ter wereld.

Bekend om kwaliteit, trendsettende stijl en marketingcreativiteit, ontwerpt en verkoopt het bedrijf een toonaangevende lifestylecollectie casual kleding en accessoires. Naarmate de 21e eeuw vordert, blijft Guess zijn reeds hoge normen uitdagen om een ​​drijvende artistieke kracht in de modewereld te blijven.